V1DE0 : Tiada lagi abah, salam takziah buat Achey Bocey (3Gmbr)

Segamat : Ayah kepada Pelakon, Pelawak dan penyanyi Achey Bocey disahkan meninggal dunia lewat malam tadi setelah dikejarkan ke Hospital Segamat lebih kurang 13 jam yang lalu.

Achey sebelum itu memuat naik video dilaman sosialnya yang ayah nya dikejarkan ke Hospital Segamat menggunakan ambulan akibat tidak sedarkan diri.

Assalamualaikum , terima berita abah dalam keadaan tak sedarkan diri dan di kejarkan ke Hospital Segamat.

Kami sekeluarga mohon doa baik daripada anda untuk abah, Abah kuat 💪💪🤲🤲🤲.

Achey tak boleh nak pikir dah ni, jadi tergamam sekejap, tahun lepas MUZIKAL LAWAK SUPERSTAR arwah ayah mentua, tahun ni di uji pula abah tak sedar, dalam pogram yang sama..

Doakan yea semua untuk abah,Apa aku taip pun aku tak tau dah ni, TULIS Achey dilaman sosialnya 13jam yang lalu.

Semasa mendapat berita tersebut Achey sedang bersama Program Lawak Superstar tidak disangka kali ini dia mendapat berita ayahnya pula sakit dan pada Program yang sama tahun lalu Achey telah medapat berita kehilangan dan permergian ayah mertuanya.

Setelah ayahnya mendapat rawatan di Hospital Segamat lebih kurang 13jam yang lalu Achey memuat naik berita sedih melalui laman sosialnya lewat tengah malam tadi yang ayahnya telah kembali ke rahmatullah.

TULIS Achey 2 Jam lalu, Tiada lagi abah 😭😭😭, tapi abah tetap dalam diri kami, Innalillahiwainnailaihirojiun.

Semoga Achey kuat tiada lagi insan bergelar abah dalam hidupnya dan adik beradiknya yang maha esa lebih sayangkan arwah abahnya semoga rohnya dicucuri rahmat. Al fatihah.