[Terkini] Vanessa Angel & Febri Andriansyah mninggal, ” Hnya ank lelaki selamatt ” (6Gmbr)

Jakarta : Art1s terkenal Indonesia, V4nessa Angel dan suaminya, Febri Andriansyah disahkan meninggal dunia selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya tengah hari tadi.

Portal berita CNN Indonesia melaporkan, kem4langan m4ut itu berlaku di Tol Jakarta-Surabaya, berhampiran kawasan Nganjuk, Jawa Timur.

Gambar terakhir mereka bertiga, kini sikecil telah kehilaangan Papa dan Mama nya.

Ketua Bahagian Perhubungan Awam Polis Daerah Jawa Timur, Gatot Repli Handoko berkata, tiga lagi penumpang lain dalam kenderaan sama hanya mengalami luk4 termasuklah anaknya, Gala Sky Ardiansyah.

Dua orang men1nggal dunia, tiga orang mengalami luk4-luk4. Dua orang yang men1nggal dunia itu adalah Vanessa Adzania dan Febri Andriansyah, katanya.

Jen4zah kedua-dua mangsa dibawa ke Rumah Sakit Bhayangkara Surabaya,Tinjauan HM di Instagram Vanessa mendapati, beberapa jam lalu, dia bersama keluarganya dalam perjalanan menuju ke Surabaya.

Al fatihah Vanessa dan Febri Andriansyah, moga sikecil yang ceder4 segera sembuh.

Semalam, Vanessa sempat memuat naik beberapa v1deo meraikan ulang tahun kelahiran adik iparnya, Fuji.

Si kecil yatim piatu sekelip mata, Kem4langan ragut ny4wa Papa dan Mamanya

Di Instagram, ramai selebriti terkenal Indonesia memuat naik ucapan takziah atas pemergian Vanessa dan suaminya. Antaranya, Ivan Gunawan, Ayu Ting Ting, Ruben Onsu dan ramai lagi.

Peminat-peminatnya juga turut meluahkan rasa kesedihan atas berita mengejut itu dan ramai yang tidak percaya bahawa Vanessa sudah men1nggal dun1a. Al fatihah.