[Terkini] Syafakallah,” Smoga ada kajaiban buat ayh Ashraf ” (4Gmbr)

Kuala Lumpur : Bapa pel4kon Ashr4f Muslim, Muslim Bulat, 67, terpaksa ditidurkan atau melalui prosedur intub4si kerana berada pada tahap lima selepas disahkan p0sitif wabak C19 pada Jumaat lalu.

Ashraf, 40, atau nama sebenarnya Muhd Ashraf Muslim berkata keadaan j4ntung lemah dan sebahagian 0rgan dalam sudah ros4k dan sedang dirawat di sebuah pusat perubatan di Petaling Jaya, Selangor.

Ayah saya sedang melalui proses yang sukar sekarang ini. J4ntung semakin lemah serta sebahagian 0rgan dalam sudah rosak. Saya mohon sangat kepada ahli keluarga dan rakan mendoakan ayah agar kuat dan diberi kesembuhan dengan cepat, katanya.

Sementara itu, Ashraf dalam hantaran di Instagram berkata, dia mengharapkan ada ke4jaiban berlaku terhadap bapanya untuk kembali sihat seperti sedia kala.

Hari ini bangun tidur rasa sangat sayu. Puas pujuk hati ini tapi g4gal juga. Memang pagi ini saya paksa diri untuk sampaikan berita ini. Saya mohon maaf dan meraih doa dari sahabat semua mend0akan ayah saya diberi kekuatan dan kesembuh4n kepadanya.

Dalam hidup terlalu banyak pengorb4nan yang sudah saya lakukan, tapi ya Allah saya belum sedia lagi untuk terima perkara yang tak diingini berlaku terhadap ayah. Apa yang diharapkan sekarang ialah keajaiban yang berlaku terhadap ayah kembali sihat seperti biasa. Allahuakbar, ya Allah bantulah kami semua, katanya. Syafakallah.