[Terkini] Selamat Pengantin Baru, “Zizi Kirana milik Yusof Bahrin” (5Gmbr)

Petaling Jaya: Biarpun masih membisu seribu bahasa mengenai desas-desus sendiri akan menamatkan zaman bujang hari ini dengan pelakon Yusuf Bahrin, penyanyi Zizi Kirana melihat seuat menguatkan berita tersebut mengenai penggunaan gambersi gambersole.

Menerusi satu muat naik foto oleh pengurus peribadinya dalam Instastory, seorang wanita didakwa Zizi atau nama lengkapnya, Nur Fazelah atau Zizie Mad Tahil, 36, menghadap tingkap sedang disolek seorang jurumekap.

Selamat pagi, tertulis kapsyen pada hantaran yang dimuat naik sebentar tadi.

Dalam pada itu, seorang sahabat kepada Yusuf memilih sebagai Moustaffa terus menguatkan khabar pasagan itu akan diijabkabulkan hari ini.

Selamat maju jaya Cop (nama timangan buat Yusuf)! Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan. Lap yiu (sayang kamu) abang JanganGagap, tulisnya.

Yusuf membalas ucapan dengan menulis: “Amin Allahumma. Terima kasih ‘kakak’ Lap yiu lebih (sayangkan kamu lebih banyak). Jangan gagap eh (berserta emoji gelak keluar air mata), ”tulis Yusuf, Muhammad Yusuf Bahrin, 29.

Semalam, media media, Zizi dan Yusuf akan melangsungkan perkahwinan hari ini di sebuah masjid yang tidak didedahkan lokasinya di Kuala Lumpur.

Mereka berhasrat melangsungkan perkahwinan esok (hari ini). Namun, maklumat lebih lanjut saya tidak dapat kongsikan, kata satu sumber.

Zizi melalui Instagram hanya meninggalkan tanda tanya mengenai berita perkahwinannya yang digunakan meningkatkan sepotong ayat al-Quran.

Kami bertawakal kepada Allah, tulisnya dalam bahasa Arab melalui Instagram Story,Hari bahagia pasangan selebriti semakin kencang bertebaran dan menuju ke realiti.

Mereka telah menggunakan dokumen ke pejabat agama untuk urusan perkahwinan.

Pada awal September lalu, rakaman video Yusuf memanggil Zizi dengan panggilan ‘sayang’ sesi kompilasi Instagram Live tular sekali gus menguatkan lagi kisah hubungan mereka.

Sebelum ini, Zizi memaklumkan kepada Kosmo Dalam talian, dia tidak menafikan dia rapat dengan Yusuf dan tidak memerlukan pengguna mereka ditakdirkan ada jodoh.

Kami mula berkawan sejak dua bulan lalu dan melibatkan sama dalam program All Together Now Malaysia. Kami tak bercakap pun tapi mule bertegur menerusi Instagram pada Aidiladha lalu.

Namun, sepanjang berkawan, kami tidak pernah berjumpa dan hanya berkaitan telefon. Sejujurnya, saya selesa dengan Yusuf. Dia seorang yang lembut tutur bicaranya dan baik, katanya. Kredit Kosmo.