[Terkini] Muka dah pucat mnahan sakitt, ” Pak Cik Shukri mninggal dHospital Sg Buluh ” (4Gmbr)

Sungai Buluh : Kes ni berlaku pada 3 Januari 2022 pada jam 12:45 tengah hari di belakang kilang Daikin Bukit Rahman Putra Sungai Buloh.

Pemandu treler telah mel4nggar 3 buah kereta kepunyaan pekerja Leong Hup Angrocultre Sendirian Berhad.

Pemandu hilang kawalan akibat menahan sakit j4ntung dan dibawa ke H0spital Sungai Buloh, Pemandu lori tersebut yang dikenali dengan nama Pak Cik Shukri telah men1nggal dunia pada jam 2:10 petang.

Kosmo melaporkan tular seorang wanita memuat naik video dengan kata kata yang kesat menuduh driver lori yang mel4nggar beberapa buah kereta itu dalam keadaan m4buk.

Tindakan seorang wanita yang menuduh pemandu lori m4buk sehingga melanggar beberapa buah kenderaan nyata mengundang kemarahan pengguna laman sosial.

Ia kerana pemandu lori yang dikenali sebagai Shukri mengalami sakit j4ntung semasa kejadian dan disahkan telah meninggal dunia semalam.

Perkara itu disahkan oleh salah seorang rakannya menerusi satu perkongsian klip video di laman aplikasi TikTok.

Menurut rakannya yang dikenali sebagai Siva, lelaki berkenaan berkerja dengan sebuah syarikat di Sungai Buloh dan mempunyai masalah j4ntung.

Jelas Siva, semasa kejadian rakannya itu terkena serangan j4ntung dan kemudian telah dibawa ke hospital sebelum disahkan meninggal dunia.

Sesiapa yang viral kata pak cik ini mabuk, dia bukan m4buk. Saya kenal pak cik ini nama dia Shukri bekerja jadi pemandu lori dengan syarikat di Sungai Buloh.

Dia macam kawan lama saya kenal lebih 10 tahun, jadi sesiapa kata dia mabuk, dia tak mabuk dia sakit j4ntung dan telah meninggal dunia, kata Siva.

Difahamkan kejadian itu berlaku berdekatan kilang arwah bekerja di Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh tengah hari semalam.

Susulan perkongsian itu, rata-rata pengguna mengecam tuduhan yang dibuat oleh seorang wanita yang menuduh pemandu lori itu m4buk sehingga melanggar beberapa buah kenderaan.

Eh geram pula aku, mabuk dengan orang dalam kesakitan tak boleh nak bezakan ke? tahu nak viral je, sikit-sikit viral. Bukan nak tanya dulu kenapa, soal Anis Rosdi di ruangan komen.

Turut meninggalkan komen adalah seorang lagi pengguna dikenali sebagai Haney Rusly.

M4buk dengan sakit j4ntung nampak lain ye cik kak, pak cik tu nak cakap pun tercungap, tengah tarik nafas panjang tu, Allahuakhbar innalillahiwainnailahiraji’un, semoga pakcik di tempatkan bersama orang beriman,tulisnya.

Pada masa sama, pengguna laman sosial turut meminta wanita terbabit memohon maaf secara terbuka kepada keluarga mangsa atas tuduhan yang tidak berasas itu.

Harap perempuan yang rakam ni memohon maaf pada keluarga arwah dan mohon maaf secara live, al-Fatihah pada arwah,ujarnya.