[Terkini] Masakn trakhir arwh Makk , ” Sdap sngat laauk mcmni siap tmbah nasi ” (5Gmbr)

Ipoh : Sebak lu4han seorang anak melalui perkongsian page ” Masak Apa tak jadi hari ni Official ” apabila dia memuat naik masakan terakhir arw4h ibunya Puan Noriah Othman.

Bagi pelayar facebook Farra Rithauzahirazhar dia memuat naik kisah sedih ini bila terkenangkan arw4h mak yang sudah pergi meninggalkan dirinya adik beradik serta ayah setelah 35 tahun mak dan ayah hidup bersama kini mereka terpisah oleh aj4l.

Mengikut Farra sehari sebelum arw4h ibunya kemalangan dan men1nggal dunia rutin biasa ibu yang dipanggil mak memasak keluarga.

Pada saat itu farra tergerak hati mengambil gambar masakan maknya yang sedap sangat kata Farra, tidak disangka langsung oleh nya itu lah masakan terakhir arw4h maknya yang dapat dirinya rasa.

Sedih Caption Farra di Page ” Masak Apa tak jadi hari ni Official ” tulisnya ” Ni bukan masak apa tak jadi ni masakan terakhir dari ibu saya sebelum dia kem4langan mohon sedekahkan al fatihah pada itu saya tulis Farra.

Dia juga memuat naik Caption sedih dilaman facebooknya Farra Rithauzahirazhar dengan caption “Masakan terakhir arw4h mak sy yg sy dapat makan sehari sebelum arw4h mak kem4langan, sedap sangat lauk mcmni ,sampai tambah nasi, lepas ni tk dapat lagi rasa masakan mak 😔”.

Jen4zah ibunya selamat disemadikan pada 28 Julai lalu sedih melihat wajahnya ayahnya yang setia menemani jen4zah mak hingga ke liang l4had.

Alhamdulillah,Allah mudahkan urusan mak kami,semoga mak dtempatkan dikalangan orang beriman,aamiin²,nanti kami jumpa kat sana ye,mak rehat lah,mak tenang lah dsana,kami redha,Allah lebih sayangkan mak.

Kepergiannya yg tk disangka,kami dah takde mak lagi, tapi mak tetap berada dalam hati kami, kami sayang mak dunia akhir4t.

Sama sama kita doakan farra serta adik beradik dan ayah kuat yang maha esa lebih sayangkan mak mereka farra juga sempat memuat naik ingatan buat semua ” Bila tengok kawan² yg mana masih ada mak,Ya rabbi, beruntungnya rasa, jaga mak baik²😢. Al fatihah. Credit Farra Rithauzahirazhar.