[Terkini] Mamaa mninggal bby cdera,”Kreta yg dnaiki trbalik” (5Gmbr)

Johor Bahru : Seor4ng w4nita dan juga ibu men1nggal dun1a manakala bayinya ceder4 apabila kereta jenis Nissan Almera yang dinaiki mereka terlibat kem4langan hari ini yang dipercayai berpunca dari mel4nggar batu batu kerikil halus yang dipercayai terjatuh dari lori yang melalui jalan berbabit.

Dalam kejadian di Lebuhraya E22 Senai Desaru Expressway berhampiran persimpangan ulu tiram itu w4nita yang juga ibu kepada b4yi terbabit men1nggal dunia ditempat kejadian manakala bayinya berusia 4 atau 5 bulan ceder4.

Mengikut Mohd Mox salah seorang pengguna jalan raya yang melaluai ditempat kejadian menulis di laman facebooknya dengan caption sedih.

” Yaallah, Pakcik mampu tolong sampai sini je dik baby semoga adik takada apa yg buruk dan terus besar ngan sihat, semoga roh ibu adik ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman ” tulisannya sebelum menyerahkan b4yi terbabit untuk menerima rawatan di Hospital, kejadian ini turut dikongsi di page Community Roda Johor – CRJ.

Dalam pada itu pihak Bomba dan Penyelamat Bomba Johor Jaya yang tiba ditempat kejadian untuk mengelurkan m4ngsa yang tersep1t didalam kereta yang terbalik itu.

Punca kejadian dan Identiti mangsa masih belum dikenal pasti serta berapa orang yang berada dalam kereta tersebut juga masih belum diketahui setakat ini hanya baby ini dan ibunya sahaja.

Ibu kepada baby ini telah men1nggal dun1a ditempat kejadian mengundang p1lu insan insan yang membaca tulisan dan gambar yang dimuat naik Mohd Mox melalui laman facebooknya. Al fatihah, Salam Takziah.