[Terkini] Brehatlah Zarra, ” Berakhir sudah tugasmu didunia” (5Gmbr)

Cyberjaya : Seb4k dan pilu apa yang berlaku seorang gadis pengh4ntar makanan Food Pada men1nggal dunia bila motosikal yang ditungg4ngnya telah terlibat kem4langan.

M4ngsa Zarra Nuraliza Zakaria yang berasal dari Pokok Sena Kedah disahkan men1nggal dunia impak kem4langan bila motosikal yang ditungg4ng dil4nggar sebuah kereta ketika berkerja.

Sebak membaca apa yang ditulis Shita Haliza Usana yang memuat naik kisah pilu apa yang menimpa Zarra,Bila last mak ayahnya berjumpa anaknya, Tup tup nak jumpa jen4zah pun tak dapat.

Dua hari lepas seorang g4dis bernama Zarra Nuraliza telah mengalami kem4langan jalan raya di Cyberjaya,Sebelum ni dia bekerja di sebuah butik pakaian di sebuah Pasaraya di Cyberjaya, sejak butik tidak dapat beroperasi dia berusaha mencari Rezeki dengan Food Panda.

Anak G4dis ini datang dari Kedah gigih menc4ri rezeki di Selangor, Sewaktu bekerja sebagai rider Food Panda dia mengalami kem4langan dengan sebuah kereta.

Dan petang tadi pukul 3.30 petang, dia menghembuskan n4fas ter4khir di Hospital PutraJaya, Allahu Terharu rasa hati dalam suasana PKP ni Ambulans tak dapat h4ntar jen4zah adik Zarra ke pangkuan keluarganya 🥺.

Jen4zah Zarra dijangakan dikebumik4n di tanah perkvburan Presint 20 PutraJaya, Mari kita sama² sedekahkan Al Fatihah buat Arw4h Zarra Nuraliza Binti Zakaria.

Kata Mak dah dijanjikan pusar4nya diper4ntauan Jauh dari keluarganya. Al Fatihah 🤲 Sumber : Shita Haliza Usana.

Namun pihak keluarga mendapat berita gembira bila mana jen4zah Arwah Zarra akan diurusakan oleh Pihak Amal Team untuk dibawa pulang ke pangkuan keluarganya di Pokok Sena Kedah semoga r0hnya tenang disana. Al fatihah.