[Terkini] Ayh mngadu skit da da 0tw kerja, ” x sngka dia mninggal dlm Exoranya “(6Gmbr)

Melaka : Seorang kakit4ngan Tenaga Nasional Berhad (TNB) ditemui men1nggal dunia di dalam kenderaannya yang terb4kar di hadapan rumah di Taman Pokok Mangga, di sini, hari ini.

Dalam kejadian pukul 8.25 pagi itu, mangsa, Md Lel4 Othm4n, 51, dijumpai anak lelakinya yang kemudiannya bergegas mengeluarkan bapanya dari kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Proton Exora.

Innalillahiwainnailaihirajiun, Pergi nya seorang insan yang aku rasa sangat baik, arw4h sekeluarga support aku meniaga dari mula² aku meniaga dulu.sampai lah aku meniaga tepi jalan.

Arw4h dengan isteri dia kak Lela Mqnis selalu cari aku.kadang² 1 family datang.memang aku takkan lupa arwah ni sampai bila².


Semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang² yang beriman.

InsyaAllah, Mohon sahabat² alam maya ini sedekah kan pahala Al fatihah pada arwah, Al fatihah Aamiinn -Abdul Hafiz Abdullah.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Afzanizar Ahmad berkata, anak m4ngsa mendkwa ketika kejadian dia terlihat bahagian belakang MPV terb4kar, namun ayahnya masih berada di tempat duduk pemandu.

Anak m4ngsa beritahu bapanya mengadu s4kit d4da sebelum keluar rumah dan menghidupkan enjin MPV untuk ke tempat kerja di MITC.

Tidak lama kemudian dia melihat MPV bapanya berasap dan m4ngsa tidak sedarkan diri, katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Pasukan perubatan yang tiba pada pukul 8.50 pagi mengesahkan m4ngsa telah men1nggal dunia.

Pemeriksaan lanjut pada tubuh badan m4ngsa tidak menemui sebarang kesan melecvr akibat keb4karan tersebut.

Jen4zah dihantar ke Hospital Melaka untuk tindakan selanjutnya dijangkan dikebumikan pagi ini selepas segala urusan selesai di Hospital. Al fatihah.