Terima kasih sayang, hadir dlm hidup mama pengganti papa!

Terima kasih sayang, hadir dlm hidup mama pengganti papa! Mereka sekeluarga dipuncak bahagia namun didalam kegembiran itu mereka berdua diduga bila salah seorang dari mereka dijemput ilahi berpisah buat selamanya.

Terdahulu tular mengenai kisah duka seorang wanita bernama, Airina Roslan, yang disahkan hamil anak pertama selepas tiga hari pemergian suami tercinta.

Genap dua bulan mendirikan rumah tangga, suaminya, Allahyarham Muhammad Amirul Ashraf meninggal dunia akibat ser4ngan j4ntung ketika bermain futsal.

terima-kasih-sayang-hadir-dlm-hidup-mama-pengganti-papa

Bersalin anak pertama tanpa suami adalah suangguh memilukan namun ini adalah ketentuan yang maha esa buat ibu muda ini dia kena tempuhi juga demi anak tersayang yang hadir padanya sebagai pengganti suami tersayang.

Dalam perkembangan terbaru, difahamkan wanita berusia 24 tahun itu telah pun selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang diberi nama Ali.

Melihat raut wajah bayinya, Airina menerusi perkongsiannya di IG story memberitahu bahawa wajah anaknya itu saling tak tumpah seperti 4rw4h suaminya.

terima-kasih-sayang-hadir-dlm-hidup-mama-pengganti-papa

Bukan itu sahaja, malah rambut anaknya jugak sama macam 4rw4h suaminya.

Dalam pada itu, Airina mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah memberikan sokongan dan semangat kepadanya. Melahirkan anak tanpa suami di sisi, wanita meluahkan rasa bangga dapat mengharungi sakitnya bersalin.

terima-kasih-sayang-hadir-dlm-hidup-mama-pengganti-papa

Tahniah diucapkan kepada Airina, semoga terus kuat dan tabah dalam mengharungi fasa kehidupan baru bergelar seorang ibu tunggal.

Semoga Airiana terus kuat untuk tempuhi semua ini didoakan juga agar baby Ali terus diberi kesihatan yang baik untuk membesar dengan sihat disamping mama tercinta.

Apa yang berlaku sungguh memilukan namun disebalik kesedihan itu ada kegembiraan yang menemani ibu muda ini, baby Ali sungguh comei, wajahnya saling tak tumpah seperti arw4h papanya dia hadir betul betul pangganti papanya disaat mereka dalam kegembiran menempuhi kehidupan.

Allah tak duga kita tanpa sebab ini adalah jalan hidup mereka yang penuh suka dan duka semoga mereka setiasa dalam linduangan yang maha esa. Al fatihah buat arwah suami Airiana dan papa baby Ali.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo