Tak sangka aku balik utk jumpa dan mandikn kau dik(4Gmbr)

Tangkak : Seorang wanita meninggal dunia dalam kemalangan m4ut pagi ini di depan bangunan UMNO lama Tangkak melibatkan sebuah motorsikal, kereta dan lori.

M4ngsa Nor Farazira Sakri,22, yang menunggang motosikal disahkan meninggal dunia di lokasi kejadian impak keceder4an yang dialaminya dalam kemalangan tersebut.

Permergian Zira yang merupakan anak bongsu dalam keluarga berasal dari Parit 2 Sagil Tangkak itu mengundang kesedihan pada keluarga dan insan insan yang mengenali arw4h.

Sebak luahan kakaknya Nor Farahin melalui laman sosialnya permergian mengejut adik bongsu tersayang.

” Allah Zira, kite dah lama tak dapat jumpa sebab PKP, Last kite jumpa sebelum PKP, Tak sangka harini aku balik sana datang jumpa kau untuk mandikan kau 😭 Mohon sedekahkan Alfatihah untuk adik bongsu saya, Allahyarhamah Nor Farazira Binti Sakri 😭.”

Semoga keluarga ini tabah dengan apa yang berlaku terhadap Zira, punca sebenar kem4langan tersebut kini disiasat oleh pihak berwajib motosikal arwah rosak dil4nggar oleh kenderaan yang tidak pasti sama ada kereta atau lori.

Moga permergiannya mendapat pembelaan sewajarnya apa sebenarnya punca kemal4ngan yang menimpa arw4h, moga r0h zira tenang disana.

Seorang adik yang ceria dan sungguh pandai bergaya amat rapat dengan keluarganya, pergi mu sibongsu mengundang kesedihan yang amat sangat buat keluarga mu namun yang maha esa lebih sayangkan diri mu zira. Al fatihah.