Syukur , Terima Kasih Ustz bantu tunaikn cita cita Arwh adk Kimi (6gmbr)

Kuala Krai : Sayu hati dapat ziarah ke Kg Manjor Kuala Krai keluarga Arw4h Adik Hakimi yang kepenatan membantu menyelamatkan orang kampung semasa banjir terkesan dengar kisah bila banjir.

Dari 10 malam sampai 7 pagi kejut orang kampung dan bantu pindahkan orang kampung, kereta dan barang supaya diangkat ke atas bukit pasang khemah.

Rehat 2 jam sambung misi selamatkan orang kampung sampai tengah misi membantu tibactiba jatuh dalam air.

Cita-cita Hakimi nak buat rumah untuk makayahnya hari-hari doa saya lihat rumah keluarga yang tiada bilik dan tandas kecil diluar.

Saya hadiahkan tunaikan cita citanya belikan barang untuk tambah bina 2 bilik dan tandas dalam rumah.

Terus belikan barang untuk binaan dan terus bayarkan Berikan juga sedikit belanja.

Tadi dengar kisah adik ini kagum sangat Cita-cita nak jadi polis Umur 20 tahun baru Maknya sedih jer sebab tempat lemas dekat dengan rumah Sempat ziarah kubur arwah dan berdoa bersama keluarga.

Dalam kejadian 6 Jan lalu adik Hakimi ditemukan lem4s selepas terj4tuh dari perahu ketika dalam perjalanan menghantar m4ngsa banjir ke pusat pemindahan sementara (PPS) dalam kejadian di Kampung Manjor, dekat sini, malam tadi.

M4yat Mohammad Hakimin Rahim, 20, dijumpai oleh ahli keluarganya di dasar sungai di tempat dia dilaporkan terj4tuh dari perahu jam 8.30 pagi pada keesokan harinya.

Difahamkan, dalam kejadian kira kira jam 10 malam itu, m4ngsa tiba tiba pengsan lalu terjatuh ke dalam sungai sewaktu mendayung perahu ketika membawa dua penumpang untuk ke PPS berdekatan.

Semoga ibu ayah serta dua abang kembarnya terus tabah yang maha esa lebih sayangkan arw4h adik Kini.Al fatihah Credit Ustaz Ebit Lew.