Sukarela lakukn swab test, Hafiz Mahamad dsahkan P0SITIF C0V1D19(6gmbr)

Kuala Lumpur : Instafamous yang terkenal dengan sikap prihatin dirinya pada rakan rakan dan insan insan yang dalam kesusahan telah disahkan positif C0V1D19 selepas melakukan ujian sarinangn walaupun tiada kotek rapat dengannya.

Hafiz Mahamad menulis melalui laman sosianya mengesahkan dirinya Positif C0VID19.

Harini hari pertama PKP & hari pertama saya sebagai P0sitive C0V1Dd19.

PKP ni ingat nak spend t1me dgn family dekat rumah sebab sebelum ni jarang ada waktu free sepenuhnya.

Nah, bangun je pagi bila terima result & terus amik bag bawa ke bilik bawah untuk saya Qu4rantine.

Saya kerap buat swab test untuk pastikan diri saya 0kay, Balik dari kerja luar negeri atau beri bantuan mana mana pun, Alhamdulilah result masih negative.

Last week saya & keluarga ada juga buat sw4b test, still negative tapi harini 1st day PKP saya disahkan p0sitive.

Alhamdulilah Allah makbulkan d0a saya bila isteri, anak & team saya neg4tive.

H0pefully awak semua berada dalam keadaan baik tau. Siapa yg positive macam saya, insyaAllah kita doa baik baik & bertenang
Mungkin ada kurangnya saya menjaga keselamatan diri & insyaAllah sama sama kita repair perkara ni.

Siapa yg masih sihat & neg4tive, Jaga diri baik baik waktu PKP ni, gunakan waktu ni bersama dengan keluarga awak sepenuhnya dkt rumah, D0akan saya & keluarga baik baik tau – Hafiz Mahamad .

Rata pengikut instafamous tersebut terkejut dan mendoakan Hafiz cepat sembuh, baru baru ini kisah Hafiz Viral bila mana kisah dirinya dan sahabat baiknya yang sakit dan telah pergi meninggalkan dirinya yang mana hafiz menguruskan diri arw4 rakan baiknya hingga ke lah4d.

Dia juga takm lupa untuk membantu mangsa mangsa banjir diRaub dan Kuala Lipis dengan menyumbangkan makanan kepada mereka mereka yang memerlukan tidak kira agama dan bangsa.

Semoga Hafiz cepat sembuh dari Pandemik ini dan semoga keluarganya juga terlindung dari wabak ini dan negara kita pulih dari pandemik ini.