Sebakk l1hat wjah skecil jdi mngsa kekejam4n at0k tiri!

Kuala Lumpur : Nasib sudah menjadi bubur nak dikesalkan pun tidak guna apa yang berlaku sungguh memilukan anak kecil ini menjadi m4ngsa.

Harian Metro melaporkan Kanak-kanak berusia empat tahun m4ut dipercayai dic4mpak dari tingkat empat apartment di Danau Kota, di sini, hari ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Abd Hamid berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian pada 8 pagi.

Siasatan mendapati, suspek warga Nigeria berusia 42 tahun cuba mer0gol salah seorang anak tirinya yang sedang tidur di ruang tamu namun cuba dihalang oleh isteri dan anak-anak yang lain.

Anak tiri m4ngsa berusia 19 hingga 29 tahun itu cuba menghalang suspek berang dengan kejadian itu, suspek meng4muk dan memvkul serta menghent4k kesemua m4ngsa yang ada di dalam rumah berkenaan,katanya.

Nik Ros Azhan berkata, isteri dan anak anak cuba menyelamatkan diri dan keluar dari rumah untuk dapatkan bantuan jiran dan pengawal keselamatan.

Melihat m4ngsa menjerit dan meminta tolong suspek kemudian mengangkat m4ngsa, membawanya ke tingkap luar bilik utama dan menc4mpak keluar hingga jatuh ke bawah.

Suspek juga turut melompat keluar melalui tingkap yang sama,Suspek yang cedera tidak dapat melarikan diri dan ditangkap oleh pengawal keselamatan dan orang awam sebelum diserahkan kepada polis.

Svspek dan m4ngsa dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan sebelum ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksan, katanya Al fatihah.