Sebak, 4tahun kami tunggu hanya 3bulan bersamanya!

Johor Bahru : Sebak, 4tahun kami tunggu hanya 3bulan bersamanya! Sungguh memilukan apa yang mereka rasakan namun pemergian sikecil sangat menyakitkan, kongsi ibu bayi berusia tiga bulan yang meninggal dunia ketika tidur, kelmarin.

Normariana Bachok, 34, berkata, dia tidak menyangka panggilan telefon daripada pengasuh anaknya, Najmi Mifzal Muhammad Fizree membawa berita duka yang akan menghantui hidup buat selamanya.

Katanya, dia terpaksa mencium pakaian dan bantal anak bongsu itu bagi meredakan kesedihan.

sebak-4tahun-kami-tunggu-hanya-3bulan-bersamanya

Pagi Rabu lalu saya dan suami (Muhammad Fizree Azani, 32) menghantar Najmi ke rumah pengasuhnya di Taman Universiti seperti biasa.

Kira-kira 3 petang, pengasuh menghubungi saya memaklumkan Najmi tiada reaksi dan badannya sejuk, sebelum saya dan suami bergegas ke rumah itu.

Setibanya di sana, saya dapati Najmi sudah kebiruan. Saya menepuk dan memeluknya tapi dapat rasakan yang dia sudah tiada lagi, katanya yang menangis teresak-esak menceritakan semua kejadian itu.

sebak-4tahun-kami-tunggu-hanya-3bulan-bersamanya

Dia yang ditemui di rumahnya di Johor Bahru berkata, pengasuh anaknya turut ralat dan menyalahkan dirinya kerana tragedi yang berlaku.

Normariana berkata, dia tidak mahu menyalahkan sesiapa dan reda dengan ketentuan itu walaupun berat untuk menanggungnya.

Pengasuh memaklumkan menidurkan anak saya dalam keadaan meniarap kerana katanya bayi saya tidur lebih nyenyak dalam keadaan begitu dan meminta maaf jika itu menjadi asbab kematian Najmi, katanya.

sebak-4tahun-kami-tunggu-hanya-3bulan-bersamanya

Sementara itu, Muhammad Fizree menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat punca sebenar kematian bayinya.

Kami terima ketentuan Allah walaupun pedih rasanya. Pengasuh berkenaan pun pernah mengasuh anak sulung dan kedua kami, (Nayla Medina, 5, dan Nadeera Mikayla, 2) tanpa masalah sebelum ini, selain bayi lain.

Ini ujian buat kami sekeluarga, katanya, semoga dia sekeluarga terus tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan baby lelaki mereka walupun hanya tiga bulan dia bersama Najmi ditatang dengan penuh kasih sayang tidak disangka sama sekali oleh mereka penantian 4 tahun mereka hanya bersama selama tiga bulan doakan semoga anak syurga mereka tenang disana .Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo

Wasap : Abee Sey

www.wasap.my/+601151688713