Rehatlah sepuasmu syg, abg akan jaga ank kita!

Kuala Muda : Rehatlah sepuasmu syg, abg akan jga ank kita! Disaat anak tersayang sudah menjangkau setahun lebih pasangan suami isteri ini diduga bila mana isteri tersayang disahkan mengalami masalah injap jantung dan terpaksa menerima rawatan lanjut.

Bagi Mohamad Razif dugaan yang amat berat untuk dirinya mereka dipuncak bahagia namun yang maha esa menduga mereka disaat sedang membesar.

Isteri dimasukan ke Hospital penghujung July lalu untuk menerima rawatan dia sempat menemani isteri tersayang walaupun sibuk dengan tugas sebagai anggota tentera.

rehatlah-sepuasmu-syg-abg-akan-jaga-ank-kita

Manakala arwah isterinya NurSyazwani Rosli pula seorang insan yang sangat dikenali dan disenangi rakan rakan, permergiannya mengejutkan mereka bila mana rata rata antara mereka amat sedih apa yang menimpa dirinya memandangkan anak tunggal pasangan ini masih kecil

Pergimu xkembali..😭😭😭😭takziah buat suami ank dan keluarga Nur Syazwani Rusli atas pemergiannya.

Semoga Allah tempatkan dlam kalangan org beriman.Rehatlah disana dengan tenang tnpa kesakitan yg hg lalui selama ni..di hari jumaat terakhir dalam bulan islam hg pi mudah sungguh urusan hg – Nur Wahidah Hasanuddin

rehatlah-sepuasmu-syg-abg-akan-jaga-ank-kita

Inna lillahi wa inna ilayhi raji’un (Al-Fatihah) . Allaahummaghfirlahu warhamhu wa’aafihii wa’fu anhu. Harini dapat berita agak mengejut yang hang dah takdak wanie , terima kasih sepanjang kita kerja sama2 hang tumpangkan aku p kerja , balik kerja .

Maaf aku tak dapat jumpa hang buat kali terakhir ni sebab aku diluar kawasan , nak balik pun dah tak sempat sebab hang dikebumikan lepas isyak.

Allah izinkan aku jumpa hang last hujung bulan 6 sebelum aku lapor diri dekat sini , syukur aku sempat mintak maaf apa salah silap aku dekat hang , sempat jugak aku belanja hang buat kali terakhir time tu.

rehatlah-sepuasmu-syg-abg-akan-jaga-ank-kita

Semoga hang tenang disana & ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman .

Setelah bertarung dengan masalah kesihatan yang semakin merosot wani akhirnya menghembus nafas terakhir petang semalam.

Jenazah arwah disemadikan malam tadi selepas isyak semoga suaminya tabah permergian isteri tersayang, sikecil kini kehilangan mama tersayang yang maha esa lebih sayangkan mamanya semoga rohnya tenang disana. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo