Ptugas Hspital mninggal, ” Myvi trjunam kgaung 0tw balik kpg ” (5Gmbr)

Rantau Panjang : Seorang lelaki dan juga seorang petugas di Hospital Pulau Pinang yang dilaporkan hilang pada 05 Julai lalu setelah keluar dari rumah sewanya di Pulau Pinang lebih kurang pukul 2 petang dipercayai untuk pulang ke kampungnya di Pasir Mas Kelantan.

Namun sehingga pagi ini 07 Julai tidak diketahui kemana perginya Abdullah Taifur, ini meresahkan adiknya Syukrey Ziyus yang memuat naik kes kehilangan abangnya dilaman sosialnya hari ini.

Mohon Bantuan Sain sain FB, kalu ado sapo sapo ternampok kreto myvi kuning no plat DCH 2567 mitok tolong royak deh.

Ni abg abe namo Abdullah Taifur lost contact selepas dio kato nok balik kg pada hari ahad 4/7, Last seen wasap dio 5/7 isnin pada pukul 7mlm.

Dio balik dari Pulau Pinang sapa hari ni takdok kaba brito, Report polis buat doh td, Call doh spital pulau pinang tempat dio kijo tp dpt maklumat bhwa dio meme ambik cuti, takdok di tempat dio kijo.

Jadi besar kemungkinan dio balik kg, mohon bantuan orang ramai hok mano lalu ikut laluan pulau pinang-kelantan tu tlg tengokĀ² etek tepi tepi jale takut takut kreto rosak ko gapo, uan gmbr tuan dan kereto hok dio naik – Syukrey Ziyus.

Namun petang tadi satu makluman penemuan sebuah kereta jenis Perodua Myvi berwarna kuning bersama satu m4yat di dalam gaung dekat simpang tiga Kuala Kwong, Rantau Panjang pada hari ini.

Menurut sumber awal, kenderaan tersebut sebelum itu dipercayai terbabas sebelum disedari oleh orang awam pada hari ini.

Selain itu, terdapat kiriman di Facebook meminta orang ramai yang menjumpai seorang lelaki yang memandu kereta jenis Perodua Myvi berwarna kuning, nombor pendaftaran DCH 2567 yang gagal dihubungi selepas dikatakan mahu pulang ke kampung selepas keluar dari rumah sewanya di Pulau Pinang pada petang isnin kelmarin.

Penemuan j4sad dan kereta itu memang sahlah Abdullah yang dilaporkan hilang perkara ini disahkan oleh adik Arw4h yang memaklumkan sememangnya itulah jasad abangnya.

Jen4zah akan dikebumikan malan ini selepas solat isyak di kg halaman kg gertak lembu salor Pasir Mas, sama sama doakan untuk arw4h, hasratnya untuk sampai kampung halaman tidak kesampaian. Al fatihah.