Prmergiaan Husnul Khatimah, kakak Wafariena mninggal lepas brsalinn!

Kuala Lumpur : Kakak kepada pelakon Wafariena Roslan yang lebih popular dengan watak ” Nurul ” dalam 7 hari mencintaiku 2 men1nggal dun1a semalam.

Berita sedih ini dimuat naik Wafariena melalui status dilaman instagramnya yang mana punca kakak sulung nya itu meninggal dunia tidak dapat dipastikan.

Apa yang pasti kakak sulungnya itu baru lepas bersalin bilamana wafa turut memuat naik gambar anak saudaranya itu yang kini dirawat di Hospital dan memohon doa kesembuhan buat anak saudaranya itu.

Ibu Wafa Puan Suzana Hamad juga memuat naik berita sedih ini dilaman facebooknya memohon doa buat cucunya itu kini sedang dirawat diHospital.

“Asslaimualikum .. mintak tolong kawan kawan semua doakan untuk cucu saya, esok jika tiada tidak balas kami mungkin akan kehilangannya lagi selepas kehilangan ibunya.

Makin lemah rasanya diri ini, Terima Kasih untuk yang sudah doakan cucu saya” sebak apa yang ditulis ibu Wafa Puan Suzana dilaman facebooknya.

Sama sama kita doakan agar anak saudara wafa kembali sembuh jika dilihat pada wayar yang berada dibadannya amat membimbangkan ibunya Puan Suzana yang amat takut kehilangan cucunya itu selepas kehilangan anak sulungnya iaitu kakak kepada Wafa.

Apa yang berlaku pada kakak Wafa amat menyedihakan namun permergiannya disaat lepas bersalin anaknya satu hikmah yang dicemburui oleh semua orang.

Semoga roh kakak wafa tenang disana bersama sama insan insan yang diredhai yang maha esa dan sama sama kita doakan anak saudara Wafa yang kini sedang dirawat kembali pulih sebak bila melihat sikecil sudah kehilangan ibu tersayang. Al fatihah.