Prginya seorg Al-Hafiz Pnuntut diMesir, djmput ilahi dijlan malm tadi!

Kuala Krai : Bekas pelajar tahfiz danau Tok uban, Alumni Rahmaniah Padang 9, seorang Hafiz Al Quran telah terlibat dalam kemalangan m4ut di kg LaLoh malam tadi.

Difahamkan m4ngsa adalah seorang pelajar yang melanjutkan pelajaran di Mesir pulang bercuti dan kini bekerja sementara di Stesen Shell Daskoh Kuala Krai.

Ahmad Ilyas Kamaruddin,22, dipercayai dalam perjalanan ke Padang 9 Kuala Krai dari rumah keluarganya diFelda Aring 1 Gua Musang selepas mengambil motosikal disana.

Arw4h menyewa di Padang 9 Kuala Krai untuk dekat dengan tempat kerjanya di Shell Daskoh Kuala Krai, kerja bagi menampung perbelanjaan untuk kembali ke Mesir yang dijangka pada 1 Disember Ini.

Setiba diLaloh suasana jalan yang gelap motosikal arw4h telah terlibat kemalangan dengan sebuah lori yang dipercayai membawa muatan balak motosikal arwah remuk dia men1nggal dunia ditempat kejadian.

Permergiannya mengudang pilu insan insan yang mengenali diri arw4h serta keluarga rata rata mereka terkejut apa yang menimpa arw4h.

Tambahan pula sebelum ini arwah sempat bergurau dengan rakan rakan facebook nya yang memberi tahu yang dia akan m4ti sebab itu dia menukar gambar profail facebooknya hitam putih dalam nada bergurau dengan rakan rakannya.

Permergiannya satu kehilangan besar buat keluarga dan semua dia seorang Hafiz Al Quran dan seorang pelajar cermelang disebabkan demikian dia boleh melanjutkan pelajaran ke Mesir.

Jenaz4h dihantar ke Hospital Kuala Krai untuk tindakan lanjut, punca sebenar kejadian kini disiasat oleh pihak berkuasa.

Semoga keluarganya tabah gigih dirinya mencari rezeki untuk menampung perbelanjaan pelajaran diMesir kerana tidak ingin membebankan keluarga.

Seorang insan dan anak yang sangat baik pergi dijemput ilahi buat selama lamanya, betul lah insan yang baik Allah sayang dan cepat pergi. Al fatihah.