Perginya insaan pling Hafizh syg, Slm tkziah buatnya dan kelurga!

Kuala Lumpur : Pelumba Motor negara Hafiz Syahrin Abdullah dikejutakan dengan berita sedih pagi ini apabila insan yang menjadi menguat semangat dirinya pergi dijemput ilahi pukul 8.22 pagi tadi.

Hafiz memuat naik status sedih itu melalui lama instagram miliknya memberi tahun neneknya Arbaieah Binti Mohammed menghembuskan nafas terakhir pagi tadi.

Sebak apa yang ditulis Hafiz, nenek adalah insan yang paling dia sayang nenek juga salah seorang insan yang menjadi penguat semangatnya untuk bergiat dalam perlumbaan motosikal dunia.

Tidak disangka oleh nya hari ini 07 sept 2020 nenek tersayang telah pergi buat selamanya dijemput ilahi.

Tulisan Hafiz di Instagran milik nya ” Hanya kenangan je sekarang nenek tinggalkan untuk Apis terima kasih nenek membesar kan apis and menjaga 15 cucu dalam masa yg sama nenek memang sangat kuat.

Terima kasih nenek tunggu apis balik,sgt berat nk terima benda ni tapi apis redho dengan kentetuanNya,Allah lebih sayang kan nenek.😭😭😭💔.
Kehilangan org yg paling aku syg!❤️😭.

Nenek Rehat la cukup2 di alam sana ye nenek semoga ditempatkan org yg beriman.Amin.

Mohon sedekahkan surah Al-Fatihah buat nenek apis.”

Semoga Hafiz Syahrin dan seluruh keluarganya tabah atas permergian arwah nenek tersayang yang maha esa lebih sayangkan nenek semoga rohnya tenang disana bersama sama insan yang diredhai yang maha esa. Al fatihah.