Mudah Cahh Pergi, lepas brsalin bby sulung mu!

Kuala Pilah : Mudah Cahh Pergi, lepas brsalin bby sulung mu! Baru beberapa hari lepas baca mengenai suami yang kehilangan isteri kerana komplikasi semasa bersalin, Tak sangka akan terjadi pada kalangan keluarga terdekat.

Pagi pukl 6.45 telefon berdering, Mak call dan bagitau yang arwah men1nggal selepas bersalin anak sulung, Terus bersiap dan gerak ke rumah mak ngah di Kuala Pilah.

mudah-cahh-pergi-lepas-brsalin-bby-sulung-mu

Sampai disana, arwah masih di hospital sedang dalam proses post mortem, Bertanya dengan saudara mara bagaimana kejadian berlaku, Khabarnya arwah bersalin kan anak sulung nya secara normal, sihat selepas bersalin dan dah masuk ke wad biasa.

Sedang berborak dengan suaminya arwah mengadu sakit d4da, sesak nafas, Suami nya panggil doktor dan jururawat, Kejadian berlaku sangat pantas.mudah-cahh-pergi-lepas-brsalin-bby-sulung-mu

Pemergiannya sangat mudah, sangat indah. Sudah tercatat syurga tempat dia. Suci berseri wajah arwah tadi, Hasil post mortem mengatakan arwah meninggal kerana pecah pembuluh d4rah berdekatan j4ntung kanan.

Sebak memikirkan bagaimana kehidupan suami dan anak comelnya yang masih belum boleh mengerti apa apa, Jangan lah diucapkan yang anak itu tidak sempat merasakan kasih sayang ibunya, Kerana kasih sayang ibu nya lah dia ada dunia ini.

mudah-cahh-pergi-lepas-brsalin-bby-sulung-mu

Bunga bunga syurga yang bertaburan di bumi mula pulang ke tempat asalnya. Wangiannya di sini semakin hilang, semakin pudar. Meninggalkan rasa yang mungkin sukar terubati.

Pergilah, dunia ini bukan tempat bermain mu lagi, Dengan izin Allah, semoga syurga tempat nya Siti Aisyah binti Zulkafli.Al fatihah Credit : Penyelam Seni Langit