Mama tunggu dsyurga, hilang sudah deritaanya!

Alor Setar : Mama tunggu dsyurga, hilang sudah deritaanya! Tanggal 27 Julai 2020 Bermula 27 Julai 2020 di HUSM Kubang Kerian Kelantan.

Ridzuwan Maliki dan seluruh keluarga mendapat perkhabaran yang mengejutkan yang isteri tersayang Nor Syuhada disahkan menghidap k4nser d4rah.

Disebabkan itu lah dia sebagai suami memutuskan memindahkan isterinya ke Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar pada 29 Julai 2020.

Alhamdulillah perjalanan pemidahan isteri tersayang di permudahkan bagi meneruskan rawatan disitu, dia setiasa mendoakan semoga Allah s.w.t permudahkan dan berikan kesembuhan buat isteri tersayang dan di berikan kekuatan untuk tempuh dugaan yang diberikan oleh nya.

mama-tunggu-dsyurga-hilang-sudah-deritaanya

Didalam keadaan isterinya yang sarat mengandung diusia 7 bulan pihak Hospital memutuskan untuk melakukan pembed4han bersalin akibat dari masalah kesihatan yang dihadapi oleh isterinya Nor Syuhada.

Tanggal 10 Ogos 2020 pembedahan dilakukan dan bayi mereka selamat namun isterinya mengalami sedikit komplikasi akibat dari kesan pembed4han tersebut serta kesan K4nser yang dideritainya.

Setelah hampir 10 hari dirawat selepas pembed4han bersalin Nor Syuhada pergi jua, pergi dijemput ilahi meninggalkan anak tersayang yang kini dirawat kerana lahir tidak cukup bulan.

Apa yang berlaku sungguh memilukan namun inilah ketentuan yang maha esa buat Ridzuwan yang kehilangan isteri tersayang akibat penyakit k4nser yang dideritanya.

mama-tunggu-dsyurga-hilang-sudah-deritaanya

Arwah Nor Syuhaida seorang insan yang amat disenangi rakan rakan apa yang menimpa dirinya mengundang pilu insan insan yang mengenali arwah.

Selamat jalan sahabatku,terima kasih jadi sahabat aku,banyak benda kita kongsi sama sama,dari zaman hingusan sampai dah kahwin ada ana, kita masih bersahabat hingga la ke hari ini hang pergi tinggal kan aku,tinggal kan keluarga hang,tinggal kan anak anak hang.

Hang ada cakap kita berjanji dgn Allah masa dalam kandungan lagi sampai umur brapa je hayat kita,nie bahagian hg,bahagian aku tak tau lagi mcm mana.

mama-tunggu-dsyurga-hilang-sudah-deritaanya

Aku masih rasa mcm mimpi hang dah takdak,dah takda hang yg balas wasup aku,komen aku.

Allah bagi hg rasa sakit tu sekejap je,Allah sayang hg sahabat.. aku tak sempat jumpa hg walaupun nk sgt aku jumpa hg, moga kita berjumpa di akhirat nanti.

Aku sayang hang dunia akhirat Norsyuhada, terima kasih tinggalkan kenangan untuk aku ingat sampai bila bila.-Cik Emma Rahman.

Jenazah arwah selamat disemadikan petang semalam semoga rohnya tenang disana perginya seorang isteri dan ibu kepada 2 cahayamata, semoga suami arwah dan keluarga tabah. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo