Komaa lepas brsalin, ” Mamaa bby Harraz prgi jua hari jumaat yg mulia ” (5Gmbr)

Kota Bharu : Seorang wanita men1nggal dunia setelah mengalami komplikasi selepas bersalin, mengikut apa yang dimuat naik suami arwah yang bernama Aiman dilaman sosialnya.

Isterinya dimasukan kewad untuk bersalin pada jumaat lalu dan beberapa jam selepas ini anak lelaki sulung mereka yang dia beri nama Harraz lahir kedunia.

Namun isterinya mengalami komplikasi selepas bersalinkan baby Harraz dia berada didalam keadaan koma dan menerima rawatan lanjut di Hospital.

Apa yang berlaku amat memilukan Aiman, mereka berdua dipuncak bahagia menunggu kelahiran cahayamata sulung mereka selepas Harraz lahir kedunia mereka diduga isterinya koma selepas melahirkan zuriat mereka.

Setelah bert4rung nyawa isteri Aiman disahkan men1nggal dunia kesan dari komplikasi yang membuatkan dirinya Koma, sebak melihat sikecil baby Harraz sekelipa mata hilang kasih sayang mamanya.

Dia lahir kedunia mama tersayang pergi selamanya, luahan sedih dimuat naik oleh Aiman selepas menamakan anak sulung mereka dengan nama Muhamad Harraz.

Kisah sedih ini turut dikongsi oleh insan insan yang mengenali Aiman serta isteri, amat berat dugaan buat Aiman, Baby Harraz tidak dapat merasa sedikit pun air susu mamanya dan kasih sayang mamanya.

Moga Aiman kuat, dia yang mengelarkan dirinya Baba buat Baby Harraz memohon doa buat arwah isteri tersayang semoga isterinya tenang disana permergiannya dibulan mulia pada hari jumaat selepas melahirkan zuriatnya kedunia.

Moga roh isteri Aiman bersama para syuhada disana dan baby Harraz membesar dengan baik dibawah jagaan Baba tersayang moga babanya terus kuat dan tabah. Al fatihah.Credit fb M Harraz.