Kekasih gelaap akhirnya mengelapkn dirinya!

Kuala Lumpur : Kekasih gelaap akhirnya mengelapkn dirinya! Apa yang berlaku sungguh memilukan bagi adik Hana Safiyyah yang kehilangan ibu tersayang gara gara si ayah yang pentingkan diri sendiri.

Kisah ini diulas kembali oleh Abdullah Pak Lah MY mengikut pandangannya yang dimuat naik dilaman sosialnya.

Perintah tahanan reman Pembunuh Prof disambung reman selama 6 hari lagi.

Kisah tragis percintaan jarak jauh antara suami Profesor dan Kekasih Gel4pnya yang berwajah seperti selebriti popula berakhir dengan kem4tian Allahyarmah Professor.

Adakah ini bermakna impian untuk berkahwin dengan Gadis Romantis berwajah ala seleberiti pujaan ramai Netizen telah punah?.

kekasih-gelaap-akhirnya-mengelapkn-dirinya

Segala impian pasangan tersebut untuk berkahwin di Masjid Kristal pada 10.10.2020 berdasarkan pada hantaran di Media Sosial kedua-dua pasangan ini.

Mereka juga memberikan bayangan jauhnya jarak antara mereka hanyalah 471 KM sahaja.

Adakah tarikh 10.10.2020 adalah satu tempoh yang telah dirancang lebih awal dan seolah-olah setelah lepas 40 hari berkabung akibat kem4tian isteri.

Mungkin untuk mengelakkan stigma Melayu Tanah Kvbur masih merah lagi pun gatal nak kahwin.

Si Pembvnuh Profesor juga terkantol kerana kesilapan beliau menempah E-Hailing tepat ke lokasi pembvnuhan. Sepatutnya buat buatlah pi KLCC,UIA,Singapore,Medan,Hatyai.

kekasih-gelaap-akhirnya-mengelapkn-dirinya

Ada juga yang bertanya kenapa tak dilupuskan m4yat mangsa sahaja? Lagi mudah dan sukar untuk mengaitkan pembabitan tertuduh?

Mungkin faktor masa dan mungkin juga si Pembvnuh sedar bahawa jika m4ngsa hilang sukar untuk beliau mendapatkan harta sepencarian dan sukar juga untuk claim insuran si m4ti yang pastinya bernilai lebih dari RM setengah juta.

Ikut syarat insuran, m4yat yg tidak dijumpai hanya boleh di claim insuran setelah genap lima tahun “‘Grace Period” kehilangan si m4ti. Satu tempoh masa yang cukup panjang. For sure, Pembvnuh pun dah studi isu tersebut.

Untuk makluman, Ayoh Su, bekas suami gadis berwajah selebriti telah pun berkahwin pada bulan Julai lalu.

kekasih-gelaap-akhirnya-mengelapkn-dirinya

Apakah kem4tian Prof ini merupakan hadiah harijadi sk4ndal si suami yang bakal menyambut ulang tahun ke 38 tahun pada 31 Ogos 2020?.

Satu sambutan MERDEKA yang betul2 MERDEKA buat si pembvnuh dan skandalnya.

Adakah mereka sama sama bersubahat merancang pembvnuhan ini? Sejauh mana penglibatan sk4ndal beliau dalam hal ini? Hanya masa bisa menentukan.

Pihak polis juga khabarnya akan ke Kemaman Terengganu untuk mendapatkan keterangan sk4ndal si Suami.

Tunggukan kesudahan cerita ini, Cerita yang pengakhirannya cukup tr4gis.

Sayangnya anak mereka merupakan Pelajar Pintar yang mengikuti Program Permata Pintar dan berjaya mewakili Negara dan memenangi Pingat Emas Pertandingan Robotik Antarabangsa.

Doakan Hana Saffiyah tabah menghadapi dugaan ini semoga roh arwah ibunya tenang disana.Alfatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo