Kak Ros Pngwal Kselamatan IKBN telah tiada, tinggalkan 6ank!

Hulu Langat : Seorang wanita dan juga ibu tunggal m4ut apabila motosikal jenis yamaha Lagenda yang ditunggangnya dirempvh sebuah kereta proton iswara yang dipandu laju oleh seorang remaja.

Dalam kejadian Batu 17, Dusun Tua Hulu Langat Jumaat lalu, m4ngsa Rosni Abd Razak atau lebih mesra dengan panggilan Kak Ros disahkan men1nggal dunia ditempat kejadian impak kem4langan yang menimpa dirinya.

Permergiannya mengundang pilu insan insan yang mengenali arw4h yang berkerja sebagai pengawal keselamtan di IKBN Dusun Tua demi mencari rezeki untuk menyara 6 anak.

Permergian Kak Ros turut dikongsi seorang pelayar media sosial yang mengenali arwah yaitu Nollee Kelly melalui laman facebook dirinya yang dikongsi lebih 200 perkongsian yang amat bersimpati dengan apa yang menimpa arw4h kak ros.

Arw4h kak Ros, ibu tunggal cekal yang menjaga 6 orang anak 3 orang dari mereka masih bersekolah dia bekerja sebagai pengawal keselamatan IKBN Dusun Tua m4ut apabila dil4nggar oleh sebuah kereta yang dipandu laju oleh seorang remaja.

Buat masa sekarang anak anak arw4h yang bersekolah dijaga sementara oleh nenek mereka di No 6F, Lot 680, Jalan Besar Batu 18.

Jen4zah di Hospital Serdang dan akan dikebumikan pagi esok di Tanah Perkuburan Islam Kg Jawa.

Untuk sumbangan boleh terus ke akaun Muhamad amirul azri bin faizul ( anak lelaki arwah)No account : 164137593048 Maybank.

Ramai pihak tampil memberi sumbangan demi membantu 6 beradik ini yang kini tinggal dibawah jagaan nenek mereka antaranya Cik Ramlah Jais juga memuat naik artikal mengenai arw4h Kak Ros dia juga tampil memberi sumbangan buat keluarga arw4h.

Semoga roh Kak Ros tenang disana dan anak anaknya tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan ibu mereka tempat mereka bergantung, arwah Kak Ros perginya disaat sedang mencari rezeki buat keluarga setelah bergelar ibu tunggal. Al fatihah. Credit Nolee Kelly dan Cik Ramlah Jais.