Hnya baju pinkk Micky Mouse dtemui dlaut tnpa jsad (5gmbr)

Jakarta : Baju jaket kanak kanak berwarna Pink antara barangan milik k0rban pesawat Sj182 yang dijumpai petugas penyel4mat dilokasi Jatuhnya Pesawat Sriwijaya Air SJ182 .

Jaket warna pink Mickey Mouse ini milik seorang anak kecil bernama Yumna Fanisyatuzahra anak perempuan kepada Ratih Windania yang juga turut menjadi k0rban dalam tr4gedi jatuhnya Pesawat Sriwijaya Air semalam.

Perkongsian jaket Pink milik arwah Adik Yumna Fanisyatuzahra yang dijumpai dilaut mengundang kesedihan yang teramat sangat buat semua yang mengenali keluarga ini.

Diberitakan semasa kejadian suami arwah tidak terlibat dalam insiden tersebut gambar gambar yang dan status yang dimuat naik Ratih ada yang dikirim kan buat suaminya.

Melalui perkongsian di IG Story di Instagram, Ratih yang menggunakan akaun ratihwindania sempat mengucapkan selamat tinggal kepada ahli keluarganya sebelum menaiki pesawat.

Bye Bye keluarga semua. Kita pulang kampung dulu ya, kata wanita itu di Ig Storynya.

Ig Story berkenaan dimuat naik dalam tempoh 19 jam yang lalu,Sementara itu, di ruangan komen di gambar paling terbaharu dimuat naik di Instagram, dibanjiri dengan ucapan takziah dan mendoakan keselamatan wanita itu dan anak-anaknya.

Pesawat komersial Sriwijaya Air yang terputus hubungan selepas berlepas dari ibu kota Jakarta menuju ke P0ntianak, disahkan terhemp4s di perairan Kepulauan Seribu, Jakarta, pada Sabtu.

Pesawat komersil itu dipercayai terhemp4s di sekitar Pulau Laki dan Pulau Lancang, di kawasan perairan Kepulauan Seribu. Al fatihah.