Fizan mninggal selang beberapa jam lepas ank ke2 lahir!

Pasir Putih : Fizan mninggal selang beberapa jam lepas ank ke2 lahir! Kegembiraan seorang lelaki dan juga bapa kepada dua cahayamata berakhir dengan tragedi pilu buat keluarga ini apa bila dia meninggal dunia selepas beberapa jam anak keduanya lahir.

Mangsa Saiful Hafizan Mamat ditemui meninggal dunia didalam keretanya yang terbabas awal pagi tadi dalam kejadian di Pasir Putih Kelantan.

Mengikut sumber arwah baru menerima kelahiran cahaya mata lelaki keduanya pukul 5 pagi tadi di Hospital Pasir Putih apabila isterinya Salsadila Ahmad Amin selamat melahirkan cahayamata keduanya awal pagi tadi.

fizan-mninggal-selang-beberapa-jam-lepas-ank-ke2-lahir

Melalui status whats app dia sebagai suami dan ayah berasa syukur atas kelahiran cahaya mata keduanya itu dengan selamatnya kegembiran buatnya tidak disangka semasa perjalanan pulang dari Hospital selepas melihat isterinya bersalin dia telah terlibat kemalangan dan disahkan meninggal dunia.

Punca sebenar kemalangan tidak dapat dipastikan namun kereta mangsa ditemui terbabas ditepi jalan dan terlindung pada pandangan umum yang menyebabkan dia gagal dikesan segera selepas kemalangan.

Hancur luluh hati isteri apabila mendapat tahu yang suaminya telah pergi buat selamanya disaat anak kedua mereka baru beberpa jam lahir kedunia.

fizan-mninggal-selang-beberapa-jam-lepas-ank-ke2-lahir

Apa yang berlaku juga mengejutkan insan insan yang mengenali arwah dan isteri rata rata antara mereka amat terkejut dengan apa yang berlaku.

Jenazah dihantar ke Hospital untuk tindakan lanjut sungguh memilukan apa yang berlaku arwah seorang bapa dan suami yang amat penyayang yang mana dia pernah menulis diwall laman facebook dirinya isteri dan anak adalah amanah Allah buat dirinya untuk dia jaga dan sayangi sepanjang hayat.

fizan-mninggal-selang-beberapa-jam-lepas-ank-ke2-lahir

Namun kini tiada lagi dirinya pergi buat selamanya dijemput ilahi disaat dirinya dalam keadaan gembira menerima cahayamata keduanya.

Semoga isterinya tabah dan terus kuat dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan arwah suaminya semoga rohnya tenang disana bersama sama insan insan yang diredhai yang maha esa. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo