D0A trakhir, Cepat Arif prgi tinggalkn istri dan ank ank (4gmbr)

Kota Bharu : Apa yang berlaku sungguh memilukan ayah kepada dua cahayamata ini pergi buat selamanya setelah terlibat dengan kem4langan petang tadi.

Arwah Arif pada awal tahun lalu sempat menulis azam tahun 2021 ingin ubah dari jadi yang terbaik dari tahun tahun sebelum ini.

Dia juga sempat doakan kedua ibu bapanya, keluarganya dan sahabat sahabatnya tak disangka sangka dia akan pergi buat selama lamanya.

Akhbar Kosmo melaporkan seorang lelaki m4ut selepas motosikal yang ditunggangnya terbabas sebelum merempvh sebatang tiang Telekom Malaysia (TM) di Kampung Pantai Sabak dekat Pengkalan Chepa di sini hari ini.

Dalam kejadian pada pukul 4 petang itu, m4ngsa, Mohd.Arif Ismail, 33, men1nggal dun1a di tempat kejadian selepas mengalami keceder4an parah pada bahagian kep4la.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud, berkata, berdasarkan siasatan, mangsa yang bekerja sendiri dipercayai menunggang motosikal jenis Honda EX5 sedang dalam perjalanan dari arah Simpang Empat ke Pantai Dasar dekat Sabak.

Apabila sampai di lokasi kejadian, motosikal mangsa dipercayai terbabas sebelum memasuki laluan bertentangan dan merempvh sebatang tiang TM.

Kem4langan itu menyebabkan m4ngsa yang berasal dari Jalan Panji di sini disahkan men1nggal dunia di tempat kejadian, katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Abdul Rahim berkata, m4yat m4ngsa kemudian dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian untuk bedah siasat.

Tambahnya, siasatan dijalankan mengikut Seksyen 41(1 ) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Semoga isteri arw4h yang dikenali dengan nama Eyna tabah dengan apa yang berlaku begitu mudah arw4h pergi yang maha esa lebih sayangkan dirinya. Al fatihah.