Cepat awak pergi syg, belum puaas saya bhagiakan awak!

Kuala Lumpur : Cepat awak pergi syg, belum puaas saya bhagiakan awak! Sebak apa yang diluahkan isteri ini apabila suami tersayang pergi dijemput ilahi secara tiba tiba kerana terlibat kem4langan motosikal d1rempuh kereta.

Suaminya Nazreen Shah Herman,27, disahkan men1nggal dunia ditempat kejadian impak kem4langan yang menimpa dirinya.

Mira Zulyana juga sempat menunaikan permintaan arwah suami utuk makan nasi goreng untuk dibawa ketempat kerjanya tidak disangka olehnya itu lah permintaan terakhir arwah.

Perkara ini dikongsi Mira Zulyana melalui page Masak Apa Hari ini yang berkongsi gambar nasi goreng yang dimasak oleh dirinya untuk dibekalkan kepada arwah suami pada pagi hari kejadian.

cepat-awak-pergi-syg-belum-puaas-saya-bhagiakan-awak

Suaminya telah terlibat kem4langan semasa diperjalanan pulang dari kerja dan untuk menjemput Mira dari tempat kerjanya.

Penantiannya bertukar duka bila mendapat berita yang suaminya ditimpa musibah dan meninggal dunia ditempat kejadian.

Ini luahan hati Mira Zuliyana dilaman sosialnya ” Sayang ,semoga awak tenang di sana . saya sentiasa merindui awak . tapi sampai skg saya masih tak dapat terima yang awak dah tinggalkan saya .

Pada 24 June sepatutnya ptg jam 6 awak dah sampai opis saya nak amek saya balik keje dari tmpt keje awak. sampai jam 6.30ptg saya tunggu awak .

Sebab awak kalau lambat awak akan kol atau wasap saya, tapi haritu , kol saya pon awak tak angkat . setengah jam saya kol dari jam 6ptg tapi awak tak angkat – angkat .

cepat-awak-pergi-syg-belum-puaas-saya-bhagiakan-awak

Sebab awak kalau lambat awak akan kol atau wasap saya, tapi haritu , kol saya pon awak tak angkat . setengah jam saya kol dari jam 6ptg tapi awak tak angkat – angkat .

Hati saya dah resah , tapi nak hilangkan resah tu saya pura2 marahkan awak sebab tak bagi apa apa berita, maafkan saya sayang.

Saya masuk opis balik , tiba tiba ada no yg saya tak kenal kol tapi sebab saya pakai true caller ada naik nama “insp dzul” . allahu , rasa macam nak tercabut nyawa sebelum angkat kol tu lagi .

“Assalamualaikum , puan isteri kepada nazreen shah ke ?. saya insp dzul . saya harap puan bersabar . minta puan dtg ke hukm bahagian forensik”.

cepat-awak-pergi-syg-belum-puaas-saya-bhagiakan-awak

Hanya allah yang tahu hati sorg isteri masa tu macam mana , saya terus menjerit awak . nasib ada kawan yang baik hantarkan saya ke sana. family semua awak jangan cakap , parents adik beradik , sepupu2 n kawan2 awak & saya pon datang malam tu .

Lemah badan saya awak bila polis suruh buat pengecaman malam tu , saya tak kuat awak . sungguh tak kuat . saya minta maaf awak . saya masih tak percaya yang awak dah tinggalkan saya .

Orang yang langgar awak tu cakap dia hilang kawalan , dari lorong kanan masuk ke lorong kiri . doctor cakap hasil post mortem awak meninggal kat tempat kejadian on the spot sebab bahagian tengk0rak kepala teruk , pec4h . allahu , saya sedih sgt awak . kecuaian orang lain , orang lain yg terima akibat .

Takpelah sayang , moga awak damai di sana . saya sentiasa doakan untuk awak . walaupun allah hanya bagi pinjam awak sebagai suami saya cuma untuk setahun setengah , saya tetap akan sayangkan awak sehingga akhir hayat saya .dalam kenangan , suamiku”.

Semoga Mira terus tabah yang maha esa lebih sayangkan arwah suami moga rohnya tenang disana. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo
Wasap : Abee Sey
www.wasap.my/+601151688713