Bulan mulia abg prgi ” Tinggalkn istri dan ank prempuan baru brusia 4 bulan ” (5Gmbr)

Kota Bharu : Sorang perkerja kontraktor Tenaga Nasional Berhad melecvr seluruh badan apabila terkena renj4tan dan kebakaran elektrik ketika berkerja dipencawang TNB.

M4ngsa yang dikenali dengan nama Muhammad Firdaus Anipa disahkan melecvr seluruh badan dan berada didalam keadaan kritikal, dia yang dihantar ke Hospital Machang sebelum dipindahkan keunit rawatan rapi Hospital Kota Bharu.

Mengikut adiknya yang dikenali dengan nama Amiera keadaan abangnya amat membimbangkan dalam kejadian yang menimpanya pada rabu itu amat mengejutkan keluarganya.

Assalamualaikum semua hok mana kenal abea cikraa Firdaus Dauh mitok tulong doakan dia selamat semua nya, dia Kena api letrik pencawang time kijo.

Satu tubuh badan melencvr dia 50/50 tahap kritik4l , Dari Hospital Machang tranfers ke Kota Bharu tengok pada dia terasa sebak , Yaa allah kuatkan lah hati kami sekeluarga Yaa Allah untuk tempuhi dugaan yang engkau berikan kepada kami .

Jika melihat keadaan dirinya memang tiada harapan untuk hidup tetapi aku tahu mu kuat ngoh,Raso macam mimpi apa yang berlaku, Yaa allah hari Rabu 14.4.2021 Kenangan pahit untuk kami sekeluarga.

Setelah bert4rung ny4wa Firdaus yang lebih mesra dengan panggilan Angah dalam keluarga menghembuskan nafas terakhir di Hospital Kota Bahru ketika menerima rawatan.

Sebak dan pilu apa yang berlaku Angah baru menerima cahaya mata pada Disember tahun lalu kini bayi perempuannya baru berusia 4 bulan dia pergi buat selamanya dijemput ilahi.

Ngoh aku macam tak percaya yang diri mu sudah tiada, semalam aku suruh mu pergi ambil serai tepi rumah untuk memasa, aku nak buat sambal ikan , mu pergi selalu jikalah aku tahu hari ini diri mu nak kena macam ni.

Aku nak duduk dekat mu 24jam tak nak berpisah pun dengan mu , sebab mu jah abg yang aku ada, Aku tak kuat ngoh, Semoga isteri mu Nur fazreenazura Azura tabah hadapi dugaan ini .

Semoga isteri arwah Puan Fazreen tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan dirinya pada dua ramadan disaat umat islam baru dua hari berpuasa dia pergi dijemput ilahi.

Punca sebenar kejadian tidak dapat dipastikan dan dimana berlakunya kem4langan membabitkan renjatan dan kebakaran elektrik tersebut yang meng0rbankan arwh Firdaus, moga rohnya tenang disana. Al fatihah.