Berehatlh dengan tenang syg, ramai orang sygkan mu!

Kota Bharu : Seorang lelaki ceder4 par4h apabila motosikal yang ditunggangnya merempvh sebuah kereta dalam kem4langan di persimpangan Cabang 3 Kedai Buluh PCB Kota Baharu 3 hari lalu.

M4ngsa Mohd Hazamil yang menunggang motosikal jenis Yamaha Y15ZR mel4mbung semasa membreak dia dan motosikal terc4mpak di kereta Myvi terbabit.

Kem4langan tersebut turut dir4kam melalui D4sh Cam sebuah kereta yg berada dibelakang Myvi terbabit.

Hazamil ceder4 dikep4la dan bahu apabila ada objek t4jam yang dipercayai dari motosikal nya tercvcuk pada bahunya.

Dia telah dihantar ke HRPZll Kota Bharu dalam keadaan tidak sedarkan diri impak kem4langan yang menimpa dirinya.

Setelah hampir tiga hari dirawat disana dalam keadaan tidak sedarkan diri semalam dia telah disahkan men1nggal dunia impak keceder4an yang serius dalaman yang dideritainya semasa kem4langan tersebut.

Sebak apa yang diluahkan oleh isterinya Wan Suzana yang redha dengan apa yang berlaku, semasa suaminya dirawat diHospital ramai rakan rakannya dan juga rakan rakan dirinya serta saudara mara bertanya khabar mengenai suaminya.

Namun tiada perkembangan psos1tif buat masa itu dan suaminya belum sedarkan diri, berbagai usahan dilalukan termasuk membuat solat hajat untuk kesembuhan Hazamil.

Sehingga lah semalam keadaan kesihatannya semakin merosot dan disahkan pergi buat selamanya kembali ke Rahmatullah men1nggal dunia pada hari jumaat yang mulia kira kira Jam kul 2.50 petang diHRPZll semalam selepas hampir 3 hari dir4wat.

Apa yang berlaku sungguh mem1lukan gara gara kecuaian orang lain keluar simpang teragak agak dia menjadi m4ngsa, arwah meninggalkan isteri dan 3 orang cahaya mata lelaki.

Semoga isteri arw4h dan anak anak tabah dengan apa yang berlaku tiada lagi suami dan papa tersayang pada anak anak pergi dijemput ilahi akibat kem4langan yang dider1tai dirinya.

Jen4zah selamat disem4dikan semalam semoga r0hnya tenang disana bersama insan insan yang diredhai yang maha esa. Al fatihah.