Bekas vokalis kumpulan Menara meninggaal dunia!

Kota Belud : Bekas vokalis kumpulan Menara meninggaal dunia! Bekas vokalis kumpulan Menara yang popular pada tahun 90an dengan lagu “Sayang” meninggal dunia semalam dikampung halaman di Kota Belud Sabah.

Arwah Rafidin Mensing ,51, atau lebih mesra dengan panggilan Dino Menara meninggal dunia petang semalam secara mengejut mungkin akibat ser4ngan j4ntung, namun punca kematian sebenar belum disahkan lagi oleh pihak berwajib.

Kempulan Menara amat popular pada tahun 90an bersama kumpulan kempulan rock yang lain antaranya Kriss, Spring, Ekamatera dan lain lain.

bekas-vokalis-kumpulan-menara-meninggaal-dunia

Dino meninggalkan seorang isteri dan 4 cahayamata dia mendirikan rumah tangga dengan pilahan hatinya Linda Haji Abd Rahim pada tahun 2009 di Kampung Taun Gusi Kota Belud Sabah ketika berusia 40 tahun.

Sehingga kini dia masih aktif dalam bidang nyanyian walaupun tidak seaktif dulu arwah juga banyak terlibat dalam aktiviti amal bersama isteri tersayang disamping NGO di Kota Belud.

Permergian arwah semalam dalam usia 51 tahun mengejutkan insan insan yang mengenali diri arwah serta peminat peminatnya yang membanjiri laman facebooknya mengucap takziah atas pemergian arwah yang disifatkan mereka seorang insan yang sangat baik dan amat disenangi ramai.

bekas-vokalis-kumpulan-menara-meninggaal-dunia

Antara ucapaan yang ditulis dilaman facebook arwah yang rata rata amat merasai permergian arwah secara mengejut semalam.

Innalillahiwainnailaihirojiun, Selamat jalan pacik Dino Menara.

bekas-vokalis-kumpulan-menara-meninggaal-dunia

” Ya Allah, ampunilah dan rahmatilah dia, bebaskanlah dan lepaskanlah dia. Dan muliakanlah tempat tinggalnya, luaskan dia. Dan muliakanlah tempat tinggalnya, luaskan jalan masuknya, cucilah dia dengan air yang jernih lagi sejuk, dan bersihkanlah dia dari segala kesalahan bagaikan baju putih yang bersih dari kotoran, dan ganti rumahnya dengan rumah yang lebih baik daripada yang ditinggalkannya, dan keluarga yang lebih baik dari yang ditinggalkan, serta suami atau isteri yang lebih baik dari yang ditinggalkannya pula. Masukkanlah dia ke dalam syurga, dan lindungilah dia dari seksa kubur serta fitnahnya, dan dari seksa api neraka ” Aamin. – Qaseh Maria

Arwah Dino meninggalkan 4 cahayamata yang masih kecil semoga isteri arwah tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan arwah Dino. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo