Baru 5hari usia bby kita syg pergi tinggalkan kami!

Kota Bharu : Baru 5hari usia bby kita syg pergi tinggalkan kami! Pasangan suami isteri ini begitu teruja untuk menanti kelahiran cahaya mata kedua mereka yang akan lahir.

Nama sudah dicari untuk cahayamata kedua mereka ini, hasil perkahwinan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata sulung lelaki yang diberi nama Mikhail dan disahkan juga yang mereka akan menerima cahaymata lelaki untuk cahaya mata kedua mereka.

Pada 26 julai lalu isteri kepada Hery selamat melahirkan cahaya mata kedua mereka yang diberi nama Ahmad Naqib Mateen.

Namun selepas bersalin itu isterinya Khairunniesa Akma mengalami komplaksi yang mana dia menghadapi masalah pernafasan ada masalah di p4ru p4ru sebelah kanan, jadi dia terpaksa dibantu oleh alat pernafasan dan dirawat di HRPZII.

baru-5hari-usia-bby-kita-syg-pergi-tinggalkan-kami

Pada hari ke dua iaitu 27 Julai dia disahkan mengalami masalah pernafasan apabila paru parunya mengalami masalah, sebak suami melihat keadaan isteri bila mana pada tarikh tersebut merupakan ulangtahun kelahiran isteri.

Anak sulungnya Mikhail selalu bertanyakan mamanya dan selalu menunggu mamanya pulang dari Hospital dan pada 28 julai hari ke 3 keadaan Akma semakin baik dan stabil.

Keadaan Akma stabil dengan bantuan penafasan namunmasih diberikan ubat tidur, setelah xray,pihak hospital kenal pasti paru parunya tiada masalah cuma permasalahan datang dari injap jantung mengecil, j4ntung membengkak disebabkan darah tak mampu mengalir keluar, jadi dia xdapat bernafas dengan lancar.

baru-5hari-usia-bby-kita-syg-pergi-tinggalkan-kami

Pada 29 julai keadaannya makin tak stabil, jam 2 pagi dia terpaksa ambil bantuan pernafasan kembali, j4ntung dia pump makin laju, esok dia bakal menjalani pembedahan j4ntung untuk tukar injap jantungnya, itu saja jalan terakhir yangg dapat dilakukan, itu pon masih lagi berdepan dengan risiko.

Pada 30 Julai Kerana keadaan dia makin merosot dan semakin kritikal bermula sebelah pagi, banyak komplikasi berlaku, tekanan darah dia drop,darah menjadi cair kerana hati juga ada masalah, sek arang doktor masokkn ubat untuk menstabilkan dia, pembedahan
tak dapat dilakukan kerana keadaan tak stabil.

Setelah bertarung nyawa Akma pergi jua kembali pada pencipta pada malam jummat yang mulia dikala takbir raya Aidil adha berkemundang yang mana keesokan seluruh umat islam akan menyambut Hari Raya Aidiladha.

baru-5hari-usia-bby-kita-syg-pergi-tinggalkan-kami

Berakhir sudah derita dirinya setelah 5 hari bertarung ny4wa selepas melahirkan cahaymata kedua mereka, hilang sudah ibu tersayang buat sikecil dan abangnya yang mana sikecil tidak sempat merasa sedikitpun kasih sayang ibu tersayang.

Semoga Hery tabah dengan dugaan yang amat berat ini yang maha esa lebih sayangkan arwah isterinya Akma pergi dihari mulai dan bulan mulia disemadikan pada pagi jummat di Hari Raya Aidiladha. Al fatihah.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Power la dik

Posted by Fingo on Isnin, 17 Februari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo