Bakal pngantin wnita mninggal akibt trsepit l1f mnjelang nikah (4gmbr)

Medan : Kejadian tragis dialami oleh bakal pengantin wanita dari Deli Serdang, Sumatera Utara menjelang hari pernikahan mereka hujung bulan ini .

Hari Sabtu 16 Januari 2021 meruapakan detik pilu buat keluarga seorang gadis bernama Widia Wati mengalami kem4langan di tempat kerja sehingga dia men1nggal dunia.

Dia yang berasal dari Desa Tanjung Purba, Kabupaten Deli Serdang, men1nggal dun1a akibat terperangkap di dalam lif di bilik pameran motor tempat dia bekerja.

Sempat mengambil gambar pra wedding berbaju berwarna merah sebelum kem4langan, kini tinggal dia ditinggalkan bakal suaminya buat selamanya.

Mereka berdua merancang untuk menikah pada 29 Januari dan pada 30 pada majlis resepsi di rumahnya, namun keluarga menerima berita bahawa bakal pengantin wanita meninggal kerana terperangkap di dalam lif ditempat kerjanya, kata Ketua kampung Tanjung Baru, Azman Ginting, yang ditemui di rumah pengebumian pada hari Ahad (17/1/2021).

Azman Ginting berkata, keluarga mengetahui bahawa m4ngsa meninggal dunia setelah dibawa oleh syarikat itu ke hospital Grand Med Lubukpakam, Mangsa adalah anak pertama dari empat orang adik beradik.

Semoga tunang arw4h Sandri Sinaga tabah dengan apa yang berlaku, yang maha esa lebih menyanyangi tunang dan bakal isterinya, arwah insan yang sangat baik dan berpendidikan tinggi belajar Universiti Muslim Nusantara (UMN) AL WASHLIYAH. Al Fatihah.